Vendégkönyv

Név: Lantos Imre
Időpont: 2010. 05. 17. 20:54:36
Sziasztok! Szeretnék tisztázni valamit a MI-9 helikopterrel kapscolatba. A 001-es lajstromszámú gép nem zavaró helikopter volt. A pontos megnevezés légi vezetési pont helikopter. Ezt onnan tudom hogy én a zavaró század MI-17PP helikopter raj rajparancsnoka voltam.
Név: Szakos Tibor
Email: Nem látható
Időpont: 2010. 03. 29. 11:10:52
Üdv. Egy kis infó. A HA-JUA lajstromjelű Cessna-177RG-t a tulajdonosa (költözés miatt) áttelepítette Miskolcról Jakabszállásra. Gratula a honlaphoz
Név: Tóth Gábor
Időpont: 2010. 03. 18. 17:35:18
Üdv mindenkinek!
A szerkeztőknek gratulálok a weblaphoz!
Egy kis kiegészítést szeretnék tenni Il-14 ügyben. A HA-MAC, HA-MAE és HA-MAI jelenleg is megtalálható Oroszországban, szovjet és orosz lajstromjelekkel, eléggé elkeserítő állapotban.
MAC: Igarka
MAE: Jakutszk
MAI: Krasznodar

Üdv.
Név: Simon Róbert Sándor
Időpont: 2010. 03. 06. 06:16:37
Gratulálok az oldal üzemeltetőinek, nagyon nagy anyagot gyűjtöttek össze. A saját oldalamról tudom, hogy nagyon-nagy munka ilyen színvonalon, folyamatosan követni ennyi repülőtechnika sorsát. További kitartást kívánok, mert csak így marad meg az utókornak a múlt! Simon Róbert Sándor Kecskemétről(www.simonrobert.hu)
Név: Kegye Győző
Email: Nem látható
Időpont: 2010. 02. 23. 09:09:28
Üdvözletem!Örülök amódosítások átvezetésének.Egy homokszem azért maradt a kerekek között! A
HA-RUB Szabadbattyánnál tört össze, nem Szabadszállásnál!(Csak a történelmi hűség kedvéért) K.Gy.
Név: Szakos Tibor
Email: Nem látható
Időpont: 2010. 02. 16. 21:42:45
Sziasztok!

A HA-YNAV jelú Apolló Fox több év repülés után elkerült miskolcról, ha információm helyes a motort és a műszereket megtartva új sárkányt vásárolt a tulajdonos az Apolló gyártól, tehát egy újabb Apolló fog hamarosan visszatérni miskolcra.
Név: Kegye Győző
Email: Nem látható
Időpont: 2010. 02. 03. 11:14:57
Üdvözlezlet! Nem figyeltem eléggé ezért kell egy újabb beírást elkövetnem! A téma HA-RUB Kánya b.! A gép sérülés leírása és körülménye nem pontos.Ha lehet pontosítani kéne az alábbiak szerint: A gép nagyjavítása a MOTORJAVÍTÓ Á.V. történt.1954.09.25-én a berepü-lést Gyulai Andor végezte, majd még az nap Sipos Lajos gyári berep.pilóta(klubtitkár) Madár István szerelővel B.kilitire indult.Üzemanyag fogyás miatt Szabadbattyán mel-lett kényszerleszálláskora gép átvágódott.Így szenvedett 100%-os törést.Nem vontatott sajnos egy percet sem!Üd.: KGy.
Név: Kegye Győző
Email: Nem látható
Időpont: 2010. 02. 03. 10:19:32
Üdvözletem!
A HA-5183 Ifjuság A 1958.04.24-én balesetben 100%-o törést szenvedett.Oktató:Trangoni Károly.Növendék:Porkoláb Ilona
Van egy fényképem a HA-5214 Ifjuág B-ről 1958.09.29. Pákozd
Név: Hlatky János
Időpont: 2010. 01. 31. 15:35:15
A HA-YFKP lajstromú Polaris FK-14 típusú UL
tulajdonosváltás miatt jelenleg /2010.január 30./ a balatonfőkajári repülőtéren van, nem Tökölön.
Név: Dobri Péter
Időpont: 2010. 01. 01. 20:09:04
T. László! Ha nem Tökölön található, akkor légyszíves írd le, hogy hol, ezzel is segítve a szerkesztők munkáját... Szerintem.. Köszi!
Név: Tóth László
Email: Nem látható
Időpont: 2009. 12. 23. 20:19:30
A 838-as oldalszámú MIG 17 PF nem Tökölön található!!
Név: Berkényi Miklós
Időpont: 2009. 12. 12. 21:21:12
Csak beugrottam! 1971-től egy pár évig Őcsényben repültem.Oktatóm Simoné Avarosi Éva volt.A repülés szeretete a mai napig éltet.Hálás vagyok azoknak az embereknek akik, hozzá segítettek a repülés élményéhez!pl.(Koxi)akik ott repültek tudják, hogy Ő ki volt!
Üdvözlettel a repülés szerelmeseinek-:)))
Smirlgli!
Név: Előházi Tamás
Időpont: 2009. 10. 31. 09:58:03
Nagyon szuper az oldal.Köszi mindenkinek aki rajta dolgozott,és legalább megtaláltam azt a helikoptert amivel repültem annó régen gyermek koromban.
Név: Szűcs Antal
Időpont: 2009. 10. 24. 01:57:41
4390-es pirát gyöngyösön hullámtáborban lezuhant megsemisült pilóta karcolásokkal megúszta Marosi Péter
Név: Sóvári Gergő
Email: Nem látható
Időpont: 2009. 10. 23. 19:10:50
Helló Balázs!

Ai IG farokjelű Jeans Astir Gyúróról Budaörsre került, megvettük.