Vendégkönyv

Név: Berkényi Miklós
Időpont: 2009. 12. 12. 21:21:12
Csak beugrottam! 1971-től egy pár évig Őcsényben repültem.Oktatóm Simoné Avarosi Éva volt.A repülés szeretete a mai napig éltet.Hálás vagyok azoknak az embereknek akik, hozzá segítettek a repülés élményéhez!pl.(Koxi)akik ott repültek tudják, hogy Ő ki volt!
Üdvözlettel a repülés szerelmeseinek-:)))
Smirlgli!
Név: Előházi Tamás
Időpont: 2009. 10. 31. 09:58:03
Nagyon szuper az oldal.Köszi mindenkinek aki rajta dolgozott,és legalább megtaláltam azt a helikoptert amivel repültem annó régen gyermek koromban.
Név: Szűcs Antal
Időpont: 2009. 10. 24. 01:57:41
4390-es pirát gyöngyösön hullámtáborban lezuhant megsemisült pilóta karcolásokkal megúszta Marosi Péter
Név: Sóvári Gergő
Email: Nem látható
Időpont: 2009. 10. 23. 19:10:50
Helló Balázs!

Ai IG farokjelű Jeans Astir Gyúróról Budaörsre került, megvettük.
Név: Szenkovits Lajos
Időpont: 2009. 10. 22. 11:46:36
Ki tud valamit a HA-4216-os S. Futár 1970 utáni sorsárol. Addig Farkashegyen volt a BHG ill. MÁV klub tulajdonában. Minden információt köszönök.
Név: Bekecs Imre
Időpont: 2009. 10. 06. 12:01:09
A HA-5393 Góbé 2009.10.10.én leáll,néhány perc híján ledolgozta az üzemidejét,szombaton az is...
Név: Kolos Ferenc
Email: Nem látható
Időpont: 2009. 09. 18. 08:12:23
Kis lépés a történelemben,de nagy lépés a gyári számok ismerete a spotterek körében.Nagyszerű fejlesztés!!!
Név: Atika
Időpont: 2009. 09. 07. 22:01:21
Sziasztok!
Nagyon tetszek a ez az oldal.
De helyesbíteni valóm van:
A Ha-5516 lajstromú Góbéból kirepülték az időt és a hangár sarkában pihen kb 1 éve Farkashegyen.
A másik pedig az hogy szintén Fahegyi Ha-5051es Ka7-nek a bal szárnyát levágta a csörlőkötél és egyenlőre kérdéses a rendbehozatala.

Üdv
Név: Ifj. Dudi :)
Email: Nem látható
Időpont: 2009. 08. 15. 23:57:27
A LI-2-es lajstromjele HA-LIX :)
Név: Ifj. Dudi :)
Email: Nem látható
Időpont: 2009. 08. 15. 23:55:41
Gratulálni tudok én is!!! Három felkiáltójellel!
Amit találtam, a HA-AND lajstromjelű gépről régebben próbáltam infókat, képeket szerezni fateromnak, mert ő repült ezzel a géppel, és most megtaláltam... Tényleg remek az oldal!!
Kis segítség talán, hogy egy ma is működő LI-2-es található Budaörsön, mely a mai napig még mindíg magasan száll az égen
Név: Nagy József
Időpont: 2009. 08. 15. 07:48:49
Sziasztok!
Nagyon tetszik az oldal!
Lenne egy kérdésem ,hogy hol lehet vitorlázó gépekről posztert vásárolni!Előre is köszi a választ,további sok sikert az oldalhoz mert nagyon jó!
Név: Tibesz
Email: Nem látható
Időpont: 2009. 08. 13. 18:59:56
Sziasztok!
A HA-5391-es Góbé Miskolcon leszállás közben megsérült, mivel kevés üzemideje van hátra még kérdéses a javítása.
Név: Kiss István
Email: Nem látható
Időpont: 2009. 08. 11. 21:04:20
Nagy örönömre újra láthattam azokat a gépeket amejehez valami közöm volt munkámsorán.
Név: id.Szenkovits Lajos
Időpont: 2009. 06. 20. 17:07:55
Mindenkinek aki szereti a vitorlázó-repülést. Most 80 éve 1929. junius 21-én délután öt órakor, három rövid kisérlettel indult a magyar vitorlázó-repülés Farkashegyen a Mókusvölgyben (a Katlanban)
Az ötvenedik évfordulóra állított emlékművet erős "emberek" ledöntötték!
Emlékezzünk a régi repülőkre!
Név: Tornyai János
Időpont: 2009. 05. 28. 11:20:16
És a lényeg kimaradt! Van egy nagy csomó fényképem, az 50 es évek vége, 60as évek eleje tájékáról. Csak vitorlázó vonatkozású képek. Vitorlák, vontatók, illetve a 36os Gödöllői Cserkész Jamboriról egy pár fotó. Ha érdekes lehet, akkor szenelésre szívesen oda tudom őket adni. Június 18, Futár, Fergeteg, Ifjúság, Pilis, Szellő, Szittya, Kánya, M22, Mokány, stb. képek
Üdvözlettel: Tornyai János