Vendégkönyv

Név: Dújveje
Időpont: 2012. 06. 03. 14:37:26
Sziasztok!

A HA-SEH lajstromjelű Wilga pilótája a Kéri Bandi volt a baleset idején. Az esemény után két héttel halt meg szívrohamban, tehát nem a baleset alkalmával vesztette életét, mint ahogyan az adatbázisból esetleg tévesen következtetni lehet rá. A gép farokrésze Gyöngyösi László rácalmási sporttárs házának a falába van szerelve, a 6-os útról is jól látszik. Üdv! P.J., aki sokat ugrott ebből a gépből :(
Név: "Ifj" Rotter lajos
Időpont: 2012. 05. 24. 16:44:23
Apám életéről es repülési multjárol előadást tartok Anglában, a Londoni Olympiával kapcsolatban az 1936-os Berlini világrecord emlékére . A Feiro gépek haromnézeti rajzait csak általatok tudtam megszerezni. Kösz. Üdv. Lulu.
Név: Gál Tamás
Email: Nem látható
Időpont: 2012. 05. 05. 19:59:46
A 902-es MIG 21 F-13-ról készült fénykép látható a régi Repülés folyóirat főoldalán. (1963 május)
Név: Simon Ferenc
Időpont: 2012. 02. 12. 15:32:47
1963-64-ben a 308-as, majd a 311-es mechanikusa voltam. Fájó szívvel látom a 308-as, egykor büszke madaramat egy Tüzép telepen.
Név: Gál Tamás
Email: Nem látható
Időpont: 2012. 02. 12. 11:04:05
A 807-es oldalszámú MIG 21 F-13-as Nem a Mátrában zuhant le? Itt Kecskemét van jelölve. Ezt a neten találtam róla: 1975.május 15-én a Mezőkövesd-Klementínai futópályáról szállt fel, majd a Mátrában, a Parádot Galyatetővel összekötő főútvonalra zuhant a 807-es MiG?21F?13, Balázs János százados meghalt. Géppár légiharc-feladatra szállt fel Mezőkövesdről.[10] A légiharc közben erősen túldöntött, nagy túlterhelésű manővert hajtott végre, mely következtében a repülőgép intenzív süllyedésbe ment át, elvesztette sebességét és lezuhant. Balázs százados megkísérelte a katapultálást 70?80 m magasságról, de erre a repülőgép helyzete és magassága nem biztosította a szükséges feltételeket, ejtőernyője nem tudott teljesen kinyílni és a repülőgép-vezető fának ütközött.
Név: Barthos Gábor
Időpont: 2012. 01. 24. 00:19:27
Sziasztok!
A HA-LDB-t Szilágyi Pisti Gödöllőről "átmenekítette" Tökölre,most ott várja jobb sorsát.
Üdv.
Név: Duma János
Időpont: 2012. 01. 03. 11:54:01
Minden repülést szerető embernek kívánok eredményes Boldog Újévet.
Név: Beaty
Időpont: 2011. 12. 29. 10:55:45
B.Ú.É.K!
Név: Duma János Békéscsaba
Időpont: 2011. 12. 03. 19:23:29
Keresem a HA-4391-es Piratot aki tud róla valamit kérem értesitsen!


Név: Duma János
Időpont: 2011. 09. 23. 14:35:33
Hogy látható legyen.
Név: Duma János
Email: Nem látható
Időpont: 2011. 09. 23. 14:32:02
Beírtam a kedvenc vitgépem lajtsrom jelét és már láttam is HA-4391 506/517/km Farkashegy 1979 06 07.De már nincs Békéscsabán.
Név: Horváth Balázs
Időpont: 2011. 09. 06. 21:46:11
Szervusz Lajos!

Nem tudtam, hogy fémszínű is volt ez a gép. Én csak a régi szovjet stílusú festését ismerem, valamint ezt az ominózusat, ami egy másik fotón is fehérnek tűnik:

http://www.skybird-ev.de/Germany/Eggersdorf/haanz.jpg

Kérlek, ha esetleg van fényképed az ezüstös változatról, légyszíves szólj! Előre is köszönjük!
Név: Both Lajos
Időpont: 2011. 09. 03. 18:33:18
Ha jól látom, akkor van egy kis huncutság is ? Pl. a HA-ANZ AN-2 sohasem volt fehér szinű. A képen LHGD-n áll hófehéren. Mikor eladtuk a német pasinak, akkor még az eredeti állapotában repült ki.(ezüstös) Sorry!
Név: Horváth Balázs
Időpont: 2011. 08. 29. 19:58:54
Kedves József! Az említett fotón egy Aviatik (Berg) D.I-es gép látható, valóban a Tanácsköztársaság idejéből.

Kedves Gábor! Köszönjük a pontosítást, a következő frissítés alkalmával javítani fogjuk az adatbázisban a gép "tartózkodási helyét".
Név: Kaszás Gábor
Email: Nem látható
Időpont: 2011. 08. 25. 11:38:30
Sziasztok!
A HA-1275 Budaörsön található, mint a képen is látszik.
Üdv,
Gábor